A N U N Ţ cu privire la desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de specialist în achiziții publice
În conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009, IMSP SR Șoldănești anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist în achiziții publice.
1.Scopul general al funcţiei, conform fișei postului:
Desfășurarea procedurilor de achiziții publice în conformitate cu legislația în domeniul achizițiilor publice.
2.Sarcinile de bază ale funcției publice vacante, conform fișei postului:
1.Organizarea și desfășurarea procedurilor de achiziţii în conformitate cu legislaţia în vigoare în domeniul achiziţiilor publice;
- Elaborarea documentelor de licitaţie şi alte documente aplicabile în cadrul procedurii de achiziţii;
- Întocmirea şi încheierea contractelor de achiziţii publice cu operatorii economici;
- Întocmirea si păstrarea dosarului de achiziție publică cu toate documentele aferente procedurii de achiziții, conform legislaţiei în vigoare.
Tip de angajare
Perioadă nedeterminată
CONDIȚII DE PARTICIPARE LA CONCURS
1.1. Condiții de bază (conform art.27 din Legea 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public):
- a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- b) posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite pe teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- c) are capacitate deplină de exerciţiu;
- d) nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- e) este apt/ă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sânt stabilite cerinţe speciale de sănătate;
- f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă,
- g) în ultimii 5 ani nu a fost destituit/ă dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
- i) nu este privat/ă de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
- j) nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
. Cerințe specifice pentru participare la concurs
Studii: studii superioare, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul juridic, achiziții publice, economie.
Experiență profesională: experiență profesională în domeniu de cel puțin 1 an.
Cunoștințe:
– Cunoașterea legislației în domeniu;
– Cunoașterea tehnologiilor informaționale: Microsoft Office Word, Excel, Power Point;
– Cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională constituie un avantaj.
Abilități:
– Proiectare, organizare, dirijare a activităților în domeniu ;
– Instruire și control;
– Comunicare eficientă în scris;
– Comunicare și lucrul în echipă;
– Monitorizare, coordonare, organizare, evaluare, adaptabilitate, flexibilitate şi rezistenţă la stres;
– Comunicare eficientă, planificare şi organizare a activităţii profesionale.
Atitudini/ comportamente:
Imparțialitate, empatie, managementul timpului, creativitate, managementul stresului, motivație, inițiativă, loialitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, capacitatea de gândire analitică, disponibilitate la schimbare, tendință spre dezvoltarea profesională continuă.
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- formular de participare (Anexa la Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice prin concurs aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 201/2009), aici;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
- certificatul medical;
- cazier judiciar;
Notă: Copiile documentelor nominalizate prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele în original, pentru a verifica veridicitatea lor.
În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, toate actele necesare se scanează în format PDF. În acest caz în ziua desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs, candidatul trebuie să prezinte originalul dosarului de concurs.
Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declaraţia de proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul personal de concurs cu originalul cazierului juridic şi certificatului medical în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data în care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
DEPUNEREA DOSARULUI DE CONCURS
Dosarul de concurs va fi depus în Direcția resurselor umane a IMSP SR Șoldănești pe adresa str. Păcii nr.24, prin poștă sau e-mail.
Salariul pe funcție: 11500 lei
Data anunțului: 02.05.2024
Data limită de depunere a actelor: 20.05.2024, în timpul orelor de program: 8.00-17.00.
Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primirea documentelor: Victoria Bodiu, telefon de contact: (0272)25262, adresa electronică: sr.soldanesti@ms.md